ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από την αγορά εντός 14 ημερών από την παράδοση, χωρίς καμια επεξήγηση. Θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν για να έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε αντικατάσταση για αλλο προϊόν ή επιστροφή του αντιτίμου της αγορας του προϊόντος. Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημέρα κατά την οποία εσείς ή ένας τρίτος που ορίσατε εσεις, ο οποίος δεν είναι ο μεταφορέας, αποκτά τα αγαθά.

Το αντικείμενο που θέλετε να επιστρέψετε πρέπει να είναι άθικτο, αν είναι εφικτό, στην αρχική και άθικτη συσκευασία με όλο τον παρεχόμενο εξοπλισμό. Σε περίπτωση που το προϊόν ή η αρχική συσκευασία υποστεί ζημιά ή υπερβολική χρήση, το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει μια έκπτωση κατά την επιστροφή της αξίας αγοράς του προϊόντος.

Εντός 14 ημερών από την παράδοση, μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα στον παρακάτω σύνδεσμο για ανταλλαγή ΕΙΤΕ επιστροφή χρημάτων ή να μας ενημερώσετε μέσω e-mail σχετικά με την πρόθεσή σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά. 

Στην περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος, συμπληρώστε:

Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, συμπληρώστε:

Αμέσως μετά την υποβολή της φόρμας, θα λάβετε ένα e-mail που περιέχει τον κωδικό αποκατάστασης, ο οποίος πρέπει να αναγράφεται στο πακέτο μαζί με τα δεδομένα σας. Εάν δεν λάβατε τον κωδικό αποκατάστασης, παρακαλουμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Ευρωπαϊκό μοντέλο φόρμας υπαναχώρησης για να μας ειδοποιήσετε ότι ακυρώνετε την αγορά, στην οποία μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην ακόλουθη φόρμα ανάληψης MODEL. Σε αυτήν την περίπτωση, εκτυπώστε τη φόρμα, συμπληρώστε τα δεδομένα που λείπουν και τοποθετήστε το υπογεγραμμένο έγγραφο στο δέμα που επιστρέφετε. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η χρήση αυτής της φόρμας δεν είναι υποχρεωτική και μπορεί να παρατείνει τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματός σας, επειδή το προϊόν θα επιστρέψει χωρίς κωδικό αποκαταστασης, ο οποίος στη συνέχεια απαιτεί χειροκίνητη επεξεργασία.

Πριν μας στείλετε το προϊόν, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας ή την απόδειξη (που λάβατε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τη στιγμή της παραγγελίας), ότι έχετε αγοράσει το προϊόν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και ότι έχετε ελέγξει τη λίστα των προϊόντων που δεν μπορούν να επιστραφούν. Σε περίπτωση που στείλετε ένα προϊόν που δεν είναι δικό μας ή δεν είναι νόμιμο για απόσυρση, δεν είμαστε υπεύθυνοι για το λάθος σας και δεν θα το επιστρέψουμε ούτε θα σας χρεώσουμε για τα έξοδα επιστροφής.

Έχετε 14 ημέρες μετά την ειδοποίηση υπαναχώρησης για να μας επιστρέψετε το πακέτο στη διεύθυνσή μας:

Sintima d.o.o.

Tičnica 27

1360 Vrhnika, Σλοβενία

Σας συμβουλεύουμε να στείλετε το πακέτο με συστημένη επιστολή και με πιστοποιητικό αποστολής. Σε περίπτωση χαμένου δέματος, θα είμαστε ακόμα σε θέση να λύσουμε το αίτημά σας με βάση της απόδειξης παράδοσης μέσω του αριθμού παρακολούθησης.

Το κόστος αποστολής είναι από την πλευρά του αποστολέα, δεν δεχόμαστε αποστολές με δικα μας έξοδα αποστολής.

Μόλις το τμήμα παραπόνων λάβει το πακέτο σας, ένα νέο προϊόν θα σταλεί ως αντικατάσταση ή θα σας επιστραφούν χρήματα, εντός 8 εργάσιμων ημερών με τον ίδιο τρόπο πληρωμής με τον οποίο έχετε κάνει την παραγγελία. Θα επιστρέψουμε το ποσό για τα επιστρεφόμενα προϊόντα και το κόστος για τη φθηνότερη λύση παράδοσης (κανονική χρέωση αποστολής). Ο χειρισμός προτεραιότητας, η διασφάλιση του πακέτου και η πληρωμή κατά την παράδοση αντιπροσωπεύουν ένα επιπλέον κόστος, το οποίο μπορεί να αποφευχθεί και η συγκεκριμενες υπηρεσίες έχουν εκτελεστεί μόνο κατόπιν συγκεκριμένου αιτήματος του πελάτη. Τα προσαρμοσμένα κόστη δεν θα επιστραφούν. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από την αγορά, ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής, επομένως και το ταχυδρομικό κόστος επιστροφής του προϊόντος δεν ειναι επιστρεφόμενο.

Εξαίρεση στο δικαίωμα υπαναχώρησης

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης αποκλείεται για τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • συμβάσεις για την προμήθεια αγαθών που γίνονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένες ·
  • συμβάσεις για την προμήθεια αγαθών που ενδέχεται να αλλοιωθούν ή να λήγουν σύντομα. ·
  • συμβάσεις για την προμήθεια εφημερίδων και παντός είδους περιοδικών, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων·
  • συμβασεις για την προμήθεια αγαθών τα οποία είναι σφραγισμένα και δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους προστασίας της υγείας ή λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουμε αποσφραγίσει μετά την παράδοση (για παράδειγμα: Καλλυντικά, καθαριστικά, πάστες γυαλίσματος και μαγιό, εσώρουχα, κάλτσες)
  • συμβάσεις για την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοσή τους, και από τη φύση τους, αναμειγνύονται αδιάσπαστα με άλλα είδη · (για παράδειγμα: σετ/κιτ, όλα τα προϊόντα από το Mystery box, και τα δύο προϊόντα από τις Προσφορές 1+1 δώρο, οποιοδήποτε ΔΩΡΟ)
  • συμβάσεις για την προμήθεια σφραγισμένων ηχογραφήσεων ή εικόνας ή λογισμικού υπολογιστή όταν έχουν σφραγιστεί από τον καταναλωτή μετά την παράδοση ·
  • συμβάσεις για την προμήθεια οινοπνευματωδών ποτών των οποίων η παράδοση αναβάλλεται πέραν των τριάντα ημερών και των οποίων η αξία συμφωνείται κατά τη σύναψη της σύμβασης εξαρτάται από διακυμάνσεις στην αγορά πέρα ​​από τον έλεγχο του προμηθευτή ·
  • συμβάσεις για την προμήθεια αγαθών ή παροχής υπηρεσιών, η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις στη χρηματοπιστωτική αγορά πέρα ​​από τον έλεγχο του επαγγελματία και πιθανόν να προκύψουν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης ·
  • συμβάσεις για την παροχή υπηρεσιών πλήρως εκτελεσμένες πριν από το τέλος της περιόδου υπαναχώρησης και των οποίων η εκτέλεση έχει ξεκινήσει μετά από ρητή προηγούμενη συγκατάθεση του καταναλωτή και ρητή παραίτηση από το δικαίωμα υπαναχώρησης · (για παράδειγμα: χρεωση αντικαταβολης, γρήγορη αποστολή, ασφάλιση πακέτου)
  • συμβάσεις για εργασίες συντήρησης ή επισκευής που πρέπει να πραγματοποιηθούν επειγόντως στο σπίτι του καταναλωτή και να ζητηθούν ρητά από αυτόν, εντός του ορίου των ανταλλακτικών και των εργασιών που είναι απολύτως απαραίτητες για την αντιμετώπιση της έκτακτης ανάγκης
  • συμβάσεις παροχής υπηρεσιών διαμονής, μεταφοράς, εστίασης και αναψυχής, οι οποίες πρέπει να παρέχονται σε συγκεκριμένη ημερομηνία ή σε καθορισμένη συχνότητα ·
  • συμβάσεις παροχής ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχονται σε απτό μέσο, η εκτέλεση των οποίων έχει ξεκινήσει μετά από ρητή προηγούμενη συγκατάθεση του καταναλωτή και ρητή παραίτηση από το δικαίωμα υπαναχώρησης. (για παράδειγμα: λήψη ψηφιακού περιεχομένου, ηλεκτρονικό βιβλίο)

Προειδοποίηση: Εάν επιστρέψετε οικιοθελώς ένα προϊόν από το οποίο δεν είναι δυνατή η ανάκληση του επειδή, είναι εκτός της περιόδου επιστροφής 14 ημερών, εκτός της περιόδου επιστροφής 14 ημερών μετά την ειδοποίηση ανάκλησης ή είναι ένα προϊόν που δεν αγοράστηκε στο κατάστημά μας, θα επιστρέψουμε το προϊόν σε εσάς με το κοστος των 10 EUR, το οποίο αντιπροσωπεύει το κόστος επεξεργασίας ενος αδικαιολόγητου παραπόνου, διαφορετικά θα καταστρέψουμε το προϊόν. Τα αζήτητα επιστρεφόμενα προϊόντα θα καταστρεφονται μετά από 2 μήνες.

ΜΟΝΟ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΠΙΛΥΘΟΥΝ ΘΕΤΙΚΑ.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις και την Πολιτική Cookie στους συνδέσμους στο κάτω μέρος της σελίδας.